HTML

Soul Graffity

Mindenféle dolgok egy amatőr szerzőtől

Friss topikok

Fuck Médiatörvény

neocitran 2011.01.05. 15:31

Orbán Viktor egy fasz

Várom a 15 milliós büntetést

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://soulgraffity.blog.hu/api/trackback/id/tr82562710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klcsrgyrgy 2011.01.10. 10:01:00

Szervusz kedves Ferenc.
Lehetséges, hogy az én ismereteim sekélyesek,(hiszen nem is olvastam a teljes médiatörvényt, csupán szemezgettem és két kivonatot néztem meg)de nem igazán értem a bejegyzésed, mivel nem találtam a blogokat korlátozó paragrafust, sem 15 milliós büntetési tételt.

itt a link amit én néztem: kozlony.magyarorszag.hu/pdf/8077

neocitran 2011.01.10. 23:45:16

Rosszul írtam, az internetes tartalmakat, amiket regisztrálni kell, maximálisan 25 millióra büntethetik. A törvény szerint azokat a netes oldalakat kell regisztrálni,amelyek szórakoztatnak, informálnak vagy oktatnak, valamely szerkesztői elv alapján működnek, és gazdasági céljuk is van. Ebbe nagyjából az összes blog beleesik, kérdés hogy mennyire lesz komplikált és valóban megkövetelt ez a regisztráció, és milyen következményei lesznek.
Abban igazad van, hogy ezért a kiírásért még nem büntetnének meg senkit, csak abban az esetben, ha az elbíráló bizottság szerint közerkölcsöt sért, ami igen szubjektív fogalomkör.

Funci · http://ertemhogymiertnemerti.freeblog.hu/ 2011.01.31. 07:42:48

Mivel te ezzel az oldallal valszeg egy forintot sem keresel (leszámítva a sok állópéniszű négert aki a romantikus költeményeid miatt az ánuszodra pályázik) ebből kifolyólag valszeg nem téged büntetnek meg hanem a blog.hu-t, ők meg max leszedetik mielőtt ez történne. (szerintem)
süti beállítások módosítása