HTML

Soul Graffity

Mindenféle dolgok egy amatőr szerzőtől

Friss topikok

Falak

neocitran 2011.06.04. 23:31

Egyszer csak falak közt találtam magam, ahogyan széttárt karokkal pörgök körbe- körbe, szemem csukva, és mégis mintha kívülről látnám saját testemet. Sötét falak között, se ablak, se ajtó egyiken sem, mégis valamiféle túlvilági fény töltötte be a teret. Ki tudja, honnan sugárzott, talán belőlem?  Egyedül voltunk, a sötét falak, a fény és én, mégsem éreztem magányosnak magam. Úgy tetszett az egész, mintha maga a világ lennénk, ennyi és nem több. Nincs rajtunk kívül más, nem is volt és soha nem is lesz. Tökéletes harmóniában forogtam körbe és körbe, megállás nélkül, és éreztem, hogy a Világmindenség elemi ereje járja át testem, és egy csodálatos muzsika hangjaivá válok. Ebben a mindent átható zenében benne volt az egész élet, minden örömével és bánatával, minden eltörölt könnycsepp és letépett falevél. A magam egyszerűségében és őszinteségében éreztem, hogy ember vagyok. Sötét falak között, fény árasztva.

Egy percig és 13 másodpercig tartott az egész. Talán álmodtam.

És a klip, ami az ihletet adta:

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://soulgraffity.blog.hu/api/trackback/id/tr842957913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZATEGy 2011.06.12. 00:15:22

Én már csináltam ilyet. És nem álmodtam. Jááj Feri, Csíkot hallgatok, miközben olvaslak. Most egy kicsit itt vagy.

neocitran 2011.06.13. 21:00:48

Bár tényleg ott lennék. Ajánlom John Frusciante-t, ha őt hallgatod, akkor tényleg ott vagyok.
süti beállítások módosítása