HTML

Soul Graffity

Mindenféle dolgok egy amatőr szerzőtől

Friss topikok

Őszintén álmodni

neocitran 2010.09.15. 00:35

Lassan éjközépet üt az óra
két parány mécs világít
holdfényszonáta hangjai sorra
bontják ki lelkem holtszobáit


nem vagyok költő csak
álmodó voltam tán
sokhibás verslábak
értek be száraz fán

azt hiszem féltetek
s valóban szerettem
barátim értetek
bármeddig elmentem

szeretek mindenkit
szívem csak befogad
s végre nem félemlít
ha látom az arcokat

ezt talán nem érted
s valóban boldog lesz
lantomat nem kérted
ki szerelmet tőlem vesz

s hidd el most őszintén
boldog s egy vagyok
lelkemet őrizték
s félték az angyalok

szeretlek titeket
fájdalom már nem tép
s áldom az éjeket:
igen, az élet szép!

imádom, ölelem
mindazt, mi körülvesz
szerettem, kérlelem
s lantom az éjben lesz

leszek hát álmodó
sorsomat nem félem
édent vagy kínt hozó
művemet bevégzem

szeretlek titeket
és őszintén, köszönöm!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soulgraffity.blog.hu/api/trackback/id/tr582297159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása